میکس فایل

۸۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تراکت

دانلود تراکت ریسو آرایشگاه زنانه لایه باز



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مطالعة و بررسی جو همیشه مورد نظر دانشمندان ایرانی بوده است ، از این رو خیلی از دانشمندان نجوم در آثار خود بخشی را به مسائل جوی اختصاص داده اند .محمد بن ذکریای رازی ، ابن سینا ، حکیم عمر خیام ، ابوریحان بیرونی و انوری شاعر معروف از شخصیتها و دانشمندان ایرانی بوده اند که پیرامون پدیده های جوی مطالبی در آثار خود به یادگار گذاشته اند .
فعالیتهای منظم هواشناسی اولین بار با اندازه گیری عناصر جوی توسط سفارتخانه های انگلیس و روس در تهران و مناطق نفت خیز جنوب کشور شروع شد که این اطلاعات صرفاً به بایگانی کشورهای مربوطه منتقل شده و احتمالاً در برنامه های تحقیقاتی آنها مورد استفاده ویژه قرارگرفته است. درس هواشناسی در سال 1298 در برنامه درسی مدرسه برزگران منظور شد که این درس توسط معلمان فرانسوی تدریس می شد و در همان محل اولین سکوی هواشناسی احداث شد که در آن دمای هوا و رطوبت نسبی و میزان بارندگی اندازه گیری می گردید . این ایستگاه در سال 1308 کامل شد و اکثر عناصر جوی را دیده بانی می کرد بتدریج در اثر نیاز شدید بخشهای کشاورزی و آبیاری تعدادی ایستگاه نیز بر حسب ضرورت در نقاط مختلف کشور تاسیس گردید که مسؤولیت آن با بنگاه مستقل آبیاری وابسته به وزارت کشاورزی وقت بود . بعد از جنگ جهانی دوم نیروهای متفقین برای سلامت پرواز هواپیماهـای
خودی واحد کوچک هواشناسی دایر کردند که نیازهــــای هواشناسی بخش هواپیمایی آنها را تامین می کرد در ایــــن زمان بنگاه مستقل آبیاری وزارت کشاورزی اقدام به تربیت یک گروه دیده بان هواشناس نمود که این دیده بانان در سال 1327 فارغ التحصیل و در ایستگاه های هواشناسی مشغول به کار شدند . هواپیمایی کشوری نیز به علت نیاز به اطلاعات جوی در فرودگاههای کشور اقدام به تاسیس ایستگاههای هواشناسی کرد . در اثر نیاز شدید برنامه ریزان به آمار و اطلاعات اقلیمی از نواحی مختلف کشور و ناهماهنگی در تاسیس ایستگاههای هواشناسی که توسط بخشهای مختلف ایجاد می شد مسؤولان وقت ، تاسیس یک واحد هواشناسی مستقل در کشور را ضروری دانسته و در سال 1334 شمسی اداره کل هواشناسی کشور وابسته به وزارت راه تاسیس شد . این اداره کل بعدها بصورت سازمانی مستقل زیر نظر وزارت جنگ قرار گرفت که بعد از انقلاب اسلامی مجدداً زیر نظارت وزارت راه و ترابری درآمد در هنگام تشکیل اداره کل هواشناسی در سال 1334 تمامی ایستگاههای هواشناسی که توسط بخشهای مختلف تاسیس شده بودند به این اداره کل واگذار شد . ایستگاههای واگذارشده از نوع سینوپتیک ، اقلیم شناسی و باران سنجی بودند که هریک دیده بانی های مربوط بخود را انجام می دادند . در آن زمان تعداد ایستگاههای سینوپتیک 34 و اقلیم شناسی 107 و باران سنجی 160 بود . گسترش ایستگاههای هواشناسی و توسعه شبکه آن پس از انقلاب اسلامی شتاب بیشتری پیدا کرده است . در سال 1338 هوا شناسی ایران بعنوان یکصد و سومین عضو سازمان هواشناسی جهانی به عضویت این سازمان جهانی درآمد.
سازمان هواشناسی کشور قبل از انقلاب ببیشتر درخدمت حمل و نقل هوایی و صنعت هواپیمایی بود و به مسائل هواشناسی کاربردی کمتر توجه می شد ولی پس از انقلاب اسلامی و با تعیین کشاورزی بعنوان محور اصلی فعالیتهای اقتصادی کشور ، این سازمان نیز خدمات خود را به سمت کشاورزی متوجه کرد و امروزه توسعه ایستگاهها و بهبود سیستم آمار هواشناسی کشور در جهت ارائه خدمات به بخشهای تحقیقاتی کشاورزی ، دامداری ، آبیاری و غیره گرایش دارد . امر تحقیقات بعنوان بخشی از فعالیتهای مستمر این سازمان بدون استفاده از کامپیوتر و اصلاح روشهای جمع آوری و بایگانی آمار میسر نبوده و لذا از سال 1362 سعی شد با تجهیز مرکز کامپیوتر سازمان به یکی از پیشرفته ترین کامپیوترهای موجود در جهان و با تبدیل نقشه ها و گرافها بصورت میکروفیلم ، مجموعه این مدارک بتواند پژوهشگران را در دسترسی سریع به اطلاعات یاری کند .
همچنین مراکز تحقیقاتی سازمان با تشویق کارشناسان و محققان هواشناسی توانسته است مجموعه ای از 132 اثر از ترجمه و تالیف ارائه نماید که به تدریج چاپ و منتشر می گردد ، با توجه اهمیت ارتباطات در هواشناسی ، شبکه ایستگاههای سینوپتیک کشور با مجهز شدن به دستگاههای بی سیم S S B ( اس &ndash اس &ndash بی ) و برقراری خطوط تلکس در مراکز مناطق تقویت شد و کلیه اطلاعات جوی از 160 ایستگاه سینوپتیک به طور همزمان ساعت به ساعت در مرکز مخابرات تهران جمع آوری می شود بصورت بلادرنگ و یا بصورت آمار در اختیار مرکز پیش بینی و مرکز خدمات کامـپیوتری سـازمان قرار می گیرد . کارشناسان مرکز کامـپیوتر بـا توجــــه به دستورالعملهـــا و اسـتانداردهــــای بین المللی در چند مرحله کار کنترل کیفی و کمی اطلاعات رسیده را به صورت دستی و کامپیوتری انجام می دهند و نتایج را روی نوار و دیسک های کامپیوتری منتقل می کنند .
مرکز پیش بینی تهران با دریافت اطلاعات ساعت به ساعت جوّی کلیه کشورهای خاورمیانه ، اروپا و آسیا و جمع آوری همزمان اطلاعات از ایستگاههای هواشناسی سینوپتیک داخل کشور روزانه چندین نقشه هواشناسی در سطوح مختلف جوّ تهیه و پیش بینی های لازم را صادر می کند . مرکز اخطاریه های ویژه پیش بینی تهران که از چند سال قبل دایر شده است پیش آگهی و اخطاریه های لازم را در مورد وقوع طوفان ، سیل ، سرمای شدید و ناگهانی ، بروز آفات کشاورزی و غیره تهیه می کند و به سازمانها و نهادهای ذیربط ارسال می دارد .
در کنار فعالیتهای تحقیقاتی سازمان ، مرکز آموزش عالی هواشناسی و علوم جوّ توانسته است در پنج سال گذشته در 14 دوره آموزشی دانشجویان و کارمندان را در سطوح فوق دیپلم ، لیسانس و بالاتر آموزش دهد که این آموزشها چه بصورت بازآموزی و چه بشکل دوره های تخصصی دیپلمه ها و لیسانسیه های تازه استخدام توانسته است در بالابردن کیفیت علمی امور هواشناسی مؤثر باشد .
از نظر آموزشهای بین المللی و شرکت در سمینارها و اجلاسیه های تخصصی ، سازمان بسیار فعال بوده و در چند سال اخیر تعداد زیادی از کارشناسان سازمان برای شرکت در دوره ها و سمینارهای آموزشی به خارج از کشور مسافرت کرده اند . در این راستا تعداد زیادی از متخصصان هواشناسی تا کنون در دوره های آموزشی که در سایر کشورها توسط سازمان هواشناسی ترتیب داده شده است شرکت کرده اند .
کتابخانه سازمان هواشناسی کشور با حدود ده هزار جلد کتاب و 62 عنوان مجله علمی و تخصصی ، کتب منتشره سازمان هواشناسی جهانی را مرتباً دریافت می کند و در دسترس کارشناسان خود قرار می دهد
اهداف و وظایف سازمان هواشناسی کشور :
تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی ، دامپروری ، آب ، آبیاری ، مخازن آبهای زیر زمینی ، آبهای سطحی ، شهرسازی ، سدسازی ، تامین انرژی ، تاسیسات شهری ، آبرسانی ، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی ، در یایی ، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی ، آلودگی هوا ، تعدیل مصنوعی آب و هوا و....
وظایف اساسی :
&bull تاسیس ،تکمیل و گسترش و نگهداری و شبکه ملی ایستگاههای مختلف هواشناسی در سطح کشور و انجام امور دیده بانیهای کلیه عوامل جوی سطح زمین و سطوح فوقانی جو .
&bull جمع آوری اطلاعات دیده بانی شده از کلیه ایستگاههای هواشناسی داخلی و خارجی بوسیله شبکه ارتباطات ، داخلی و بین المللی و کنترل کیفیت و مخابره آنها به کشورهای دیگر از طریق شبکه بین المللی ارتباطات هواشناسی .

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله 19 صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

تست بینه به عنوان قدیمی&zwnj ترین آزمون برای سنجش هوش شناخته می&zwnj شود که آزمون استنفرد _ بینه شکل تجدید نظر شده است که به فارسی نیز برگردانده شده است. تست ریون از دیگر آزمونهای هوش است که به لحاظ سهولت اجرا معروف است. آزمون وکسلر که آزمونی پیشرفته برای سنجش ابعاد مختلف هوش است، آزمون دقیقی است که برای گروههای سنی خردسالان و کودکان و بزرگسالان فرمهای مجزایی دارد.

تعریف هوش

تعریف تربیتی هوش

تعریف تحلیلی هوش

تعریف کاربردی هوش

تاریخچه مطالعات مربوط به هوش

عوامل موثر بر هوش

انواع آزمونهای هوش

طبقات هوش

هوش چندگانه

پوستر

صوت

نمایش دادن

موسیقی

هوش هیجانی

اندازه&zwnj گیری هوش هیجانی

هوش معنوی

هوش مصنوعی

فلسفۀ هوش مصنوعی

مدیریت پیچیدگی

سیستم&zwnj های خبره

عامل&zwnj های هوشمند

آینده هوش مصنوعی

تاریخ هوش مصنوعی

جان مک کارتی

هدف هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و هوش انسانی

ویژگی های هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ترکیبی

دین و هوش مصنوعی

اشاره

بررسی آزمون

دستکاری نمادها

دو فرضیه در هوش مصنوعی

استدلال اتاق چینی

دین و برداشت مکانیکی از تفکر

منابع



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
اموزش

با سلام خدمت دوستان در این اموزش قست داریم اموزش ترمیم بوت این گوشی با استفاده از یک رم واستفاده از نقاط تست پوینت گوشی را برای شما اموزش دهیم.

Phone: Samsung SM-N900 (Note 3)
CPU: Samsung Exynos 5 Octa 5420

با استفاده از پست زیر ابتدا اقدام به ساخت رم مذکور کنید.

اموزش ساخت فایل SDC برای ترمیم بوت گوشیهای سامسونگ

حالا با استفاده از امزش زیر ترمیم بوت کنید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مقاله جامعة اسلامی

مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:38

فهرست و توضیحات:

چکیده

تعریف ارتداد

ارتداد از دیدگاه قرآن

ارتداد از دیدگاه روایات

ارتداد از دیدگاه فقیهان

تقاضای قانونی شدن ارتداد

تعریف ارتداد راغب اصفهانی درکتاب: « المفردات فی ا لفاظ القرآن» می&zwnj گوید: « الارتداد و الرده الرجوع فی&zwnj الطریق الذی جاء منه لکن الرده تختص بالکفر و الارتداد یستعمل فیه و فی غیره قال الله تعالی: « ان الذین ارتدوا علی ادبارهم» و قال: « یا ایهالذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه» و هوالرجوع من الاسلام الی الکفر و کذلک، من یرتدد منکم عن دینه فیمت و هو کافر» راغب اصفهانی معتقد است که منظور از ارتداد و بازگشت به عقب، برگشت از اسلام به کفر است.

احمد بن محمد المقری در « المصباح المنیر» می&zwnj گوید: « ارتدالشخص رد نفسه الی الکفر والاسم الرّدة» طریحی در مجمع البیان گفته است: « المرتد من ارتد عن الاسلام الی الکفر و هو نوعان فطری وملی.. و الردة بالکسروالتشدید اسم من الارتداد، و اصحاب الردة علی ما نقل کانوا علی صنفین: صنف ارتدوا عن الدین و کانو طائفتین احدهما اصحاب مسیلمة والاخری ارتدوا عن الاسلام و عادوا الی ماکانوا علیه فی&zwnj الجاهلیة... و النصف الثانی لم یرتد واعن الایمان و لکن انکروا فرض الزکوة وزعموا ان « خذ من امالهم» خطاب خاص بزمانه(ص)»



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
302-

302- پاورپوینت آماده: درس دوم - مناجات/ نیایش- چهارم ریاضی - زبان و ادبیات فارسی عمومی &ndash 25 اسلاید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

با سلام

دوست عزیز فایلی که هم اکنون قصد دانلود آن را دارید یک فایل با فرمت pdf است که در آن لینک دانلود و رمز فایل مجموعه 100 تایی رمان، سری اول قرار دارد.

این مجموعه شامل 100 عدد رمان ایرانی و خارجی با فرمت pdf است که به راحتی می توانید دانلود کنید و لذت ببرید.

مجموعه های بعدی رمان با فرمت apk و pdf به صورت صد تایی به زودی برای دانلود آماده می شود.

موفق و موید باشید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا فایل کامل ترین فایل GIS استان اردبیل و حاوی تمامی شیپ فایل&zwnj های موجود برای دادنلود قرار داده شده است. در ذیل فهرست لایه&zwnj های موجود در این محصول آمده است. در صورت تمایل می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

لیست شیپ فایل&zwnj های موجود :

1- محدوده استان

2- جاده ها

3- شهرستان&zwnj ها

4- شهرها

5- روستاها

6- رودخانه ها

7- توپوگرافی

8- زمین&zwnj شناسی

9- گسل&zwnj ها

10- فایل TIN



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:9

امروزه سه نوع مختلف از سنسورهای دربهای اتوماتیک در بازار وجود دارد:

  1. سنسورهای مادون قرمز اکتیو: این دسته از سنسورها ی استاتیک تنها اشخاص و اشیایی را تشخیص میدهند که باعث شکسته شدن پرتو نور ماودون قرمز شوند. محل تشخیص شامل نقاطی وابسته به یک سطح وسیع است که روی فواصل مرکزی نوری لنزهای فرستنده و گیرنده قرار میگیرند. این سنسورها امروزه در دو دسته ی مجزا تقسیم بندی میشوند:

حذف زمینه: این دتکتورها در قسمتهای متحرک مانند دربهای گردان یا چرخان استفاده میشوند (دقت کنید بنا بر چرخشی بودن درب امکان ایجاد زمینه Background وجود ندارد). بنابراین این سیستم نیازی به زمینه مانند دیوار یا سطح زمین ندارد.

آنالیز کننده زمینه: این نوع دتکتورها به سیگنالی از زمینه نیاز دارند تا بتوانند خروجی داشته باشند. در این سیستمها (1) سنسور نصب شده نیاز به بک گراند دارد (دیوار یا کف زمین). (2) سطح مورد نظر برای اسکن شدن درون فواصل ممکن از پیش تعریف شده بصورت مکانیکی تنظیم می شود. (3) هر شیئ درون این ناحیه بصورت استاتیکی نمایان میشود.

شکل یک - سنسور اکتیو مادون قرمز نصب شده در بالای درب

شکل دو - ناحیه تحت اسکن

  1. سنسورهای مادون قرمز پسیو: طرز کار این نوع سنسورها بسیار شبیه دوربین های مادون قرمزی است که برای یافتن تلفات حرارتی ساختمانها بکار میروند. سنسورهای حساس به مادون قرمز تصویری حرارتی از محل مشخص شده را بوجود می آورند. پس از یک زمان تنظیم اولیه &ndash حدوداً 20 ثانیه &ndash تصویر مادون قرمز ذخیره می شود. در مرحله ی بعد اگر تصویر حرارتی Heat Image تغییر کرد (حرکتی اتفاق افتاد) سنسور به خروجی سیستم سوئیچ می کند. در این حال باید دو شرط زیر را در نظر گرفت:



دریافت‌فایل