میکس فایل

  • ۰
  • ۰
نظریه

نظریه

نظریه سازمانهای یادگیرنده

فهرست&zwnj مطالب&zwnj

مقدمه&zwnj

تعاریف&zwnj

انواع&zwnj یادگیری&zwnj

زمینه&zwnj های&zwnj شکل&zwnj گیری&zwnj نظریه&zwnj سازمان&zwnj یادگیرنده&zwnj

نظریه&zwnj سازمان&zwnj یادگیرنده&zwnj

کشش&zwnj خلاق&zwnj : اصل&zwnj تلفیق&zwnj کننده&zwnj

نقشهای&zwnj جدید

رهبر به&zwnj عنوان&zwnj طراح&zwnj

رهبر به&zwnj عنوان&zwnj معلم&zwnj

رهبر به&zwnj عنوان&zwnj خدمتگزار

مهارتهای&zwnj جدید

ساختن&zwnj دورنمای&zwnj مشترک&zwnj

نمایان&zwnj ساختن&zwnj و آزمون&zwnj مدلهای&zwnj ذهنی&zwnj

تفکر سیستمی&zwnj

ابزارهای&zwnj جدید

الگوهای&zwnj سیستمی&zwnj پایه&zwnj

ترسیم&zwnj شقوق&zwnj متعارض&zwnj استراتژیک&zwnj

روش&zwnj ستون&zwnj سمت&zwnj چپ&zwnj برای&zwnj نمایان&zwnj کردن&zwnj مدلهای&zwnj ذهنی&zwnj

نقد نظریه&zwnj پیتر سنج&zwnj

معنای&zwnj واقعی&zwnj سازمان&zwnj یادگیرنده&zwnj

مدیریت&zwnj در سازمانهای&zwnj یادگیرنده&zwnj

اندازه&zwnj گیری&zwnj یادگیری&zwnj

یادداشتها

فهرست&zwnj منابع&zwnj

مقدمه&zwnj

برنامه&zwnj های&zwnj بهبود مداوم&zwnj که&zwnj امروزه&zwnj نقل&zwnj محافل&zwnj مدیریتی&zwnj است&zwnj ، به&zwnj سرعت در تمام&zwnj سازمانها گسترده&zwnj می&zwnj شوند. مدیران&zwnj به&zwnj این&zwnj امید چنین&zwnj برنامه&zwnj هایی&zwnj را، که&zwnj بعضاً هزینه&zwnj های&zwnj گزافی&zwnj را نیز به&zwnj سازمان&zwnj تحمیل&zwnj می&zwnj کنند، در دستور کار قرارمی&zwnj دهند که&zwnj بتوانند در سازمان&zwnj توان&zwnj رقابت&zwnj در بازار جهانی&zwnj و مقاومت&zwnj در برابر پیچیدگی&zwnj های&zwnj روزافزون&zwnj را ایجاد کنند.

برنامه&zwnj ها و تکنیک&zwnj های&zwnj بهبود مداوم&zwnj بسیارمتنوع&zwnj اند، چنانکه&zwnj تنها تهیه&zwnj فهرستی&zwnj از عناوین&zwnj آنها نیز کار سختی&zwnj است&zwnj . متأسفانه&zwnj در این&zwnj وادی&zwnj تعداد شکست&zwnj ها به&zwnj مراتب&zwnj بیش&zwnj از پیروزیهای&zwnj بدست&zwnj آمده &zwnj است&zwnj .

نظریه&zwnj سازمانهای&zwnj یادگیرنده&zwnj ، که&zwnj ابتدا توسط تعدادی&zwnj از مدیران&zwnj هوشمند وبا تجربه&zwnj در محیط کسب&zwnj &zwnj و&zwnj کار به&zwnj صورت&zwnj عملی&zwnj مورد استفاده&zwnj قرار گرفته &zwnj و سپس&zwnj در محیط&zwnj های&zwnj دانشگاهی&zwnj توسط نظریه&zwnj پردازان&zwnj پرورش&zwnj داده&zwnj شده&zwnj است&zwnj ، به&zwnj دنبال یافتن&zwnj جواب&zwnj این&zwnj مسئله&zwnj است&zwnj .

بسیاری&zwnj از مدیران&zwnj از فهم&zwnj این&zwnj حقیقت&zwnj اساسی&zwnj که&zwnj بهبود مداوم&zwnj نیاز به&zwnj تعهدسازمان&zwnj به&zwnj یادگیری&zwnj مداوم&zwnj دارد، عاجزند. اساساً چگونه&zwnj می&zwnj توان&zwnj انتظار داشت&zwnj که سازمانی&zwnj بتواند به&zwnj پیشرفت&zwnj نائل&zwnj شود و افقهای&zwnj جدیدی&zwnj از فعالیت&zwnj و کار رافراروی&zwnj خود بگشاید، بدون&zwnj اینکه&zwnj بخواهد چیز جدیدی&zwnj یاد بگیرد.

حل&zwnj یک&zwnj مسئله &zwnj چالش&zwnj برانگیز، معرفی&zwnj محصولی&zwnj جدید و بازمهندسی&zwnj یک&zwnj فرایند تولید جملگی&zwnj نیاز به&zwnj مشاهده&zwnj جهان&zwnj به&zwnj طریقی&zwnj نو و تلاش&zwnj عملی&zwnj در جهت&zwnj اجرای&zwnj یافته&zwnj های&zwnj جدیددارند.

در فقدان&zwnj عنصر حیاتی&zwnj یادگیری،&zwnj سازمانها و افراد آنها تنها شیوه&zwnj های&zwnj کهنه&zwnj را - حداکثر با بیانهای&zwnj جدید - تکرار می&zwnj کنند

تعداد صفحات: 60



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-4263-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1%d9%86%d8%af%d9%87/
  • ۹۵/۰۵/۱۳
  • miks tech

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی