
پایان نامه مهندسی مکانیک با عنوان بررسی ترمز ABS در قالب WORD و تعداد 102 صفحه
چکیده
ترمز ناگهانی و قفل شدن چرخها مهمترین خطریست که خودرو را تهدید می&zwnj نماید. قفل شدن چرخها از دو جهت برای خودرو خطرناک است، این وضعیت در بسیاری از مواقع فاصله ترمزگیری را افزایش داده و مهمتر از آن کنترل فرمان چرخها نیز از اختیار خارج می شود، خصوصاً در جاده های خیس و برفی یا یخزده که خطر قفل شدن چرخها بیشتر وجود دارد، نیاز به سیستمی که بتواند ترمز چرخها را کنترل کرده و از لیز خوردن چرخها جلوگیری نماید، بیش از پیش احساس می شود. در این پایان نامه به بررسی انواع ترمز و بخصوص ترمزABS پرداخته می شود.
فهرست مطالب
4-2-امروزه سیستم ترمز اتومبیل به سه قسمت اصلی تقسیم می&zwnj شود. 17
5-2-5-لوله&zwnj های مدار ترمز. 20
5-2-8-سوییچ راه&zwnj انداز چراغ خطر عقب.. 22
5-2-9-چراغ هشدار&zwnj دهنده روغن.. 22
5-2-10-چراغ هشدار&zwnj دهنده ترمز دستی.. 22
3-8-مقاومت بین سطح جاده و تایرها ,مقاومت سیستم ترمز. 43
3-11-اجزاء مربوط به سیستم ABS. 48
3-13-عملکرد سنسور سرعت چرخ. 49
3-19-عملکرد فعال کننده ECU.. 57
3-20-وضعیت ترمز معمولی: (ABS فعال نیست) 57
3-21-وضعیت ترمز اضطراری (ABS فعال است) 59
3-22-فعال کننده ABS با شیر سلونوئیدی دو وضعیته. 64
3-27-نحوه پیاده&zwnj سازی ABS. 71
3-28-روند کار سیستم ترمز ABS. 72
3-30-انواع ترمزهای ضد قفل.. 73
3-36- مدار کنترلی سیستم ABS. 82
3-37-نحوه عیب یابی و روشهای رفع عیب در سیستم ABS. 83
3-38-مراحل بازدید عیوب موجود در سیستم ABS. 84
3-39-نمونه تحقیقات مربوط به ترمزABS. 84
3-39-1-ارائه سیستم ترمز الکترومغناطیسی ضدقفل (EMABS) 84
3-39-2-طراحی سیستم کنترل ABS با در نظر گرفتن کنترل حرکت کناری با PID و SMC.. 85
3-39-3-بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی. 86
منابع 90

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-3871-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%b2-abs/
- ۹۵/۰۵/۱۲